A HSH Interaction Hungary Kft. magyar termékeket, úgynevezett hungarikumokat népszerűsít, értékesít és emel nemzetközi színvonalra professzionális eszközök, valamint barátságos vendéglátó környezet segítségével. A HSH egyedi értékesítési stratégiájának és franchise rendszerének kiépítése révén megismerhetik a tradicionális értékeinket a budapestiek, továbbá a magyar fővárosba érkező turisták is. A HSH szembe megy a „romkocsma trenddel”, helyette kiemelkedően magas minőségű gasztronómiai és kulturális alkotásokat kínál az idelátogatók számára.

A cég üzleti stratégiája a kapcsolt termékértékesítésen alapszik: a magyar gasztronómiát és vendéglátást emeli vissza egykor világhírű színvonalára, miközben bemutatja hazánk képzőművészeti remekeit is.  Az így megismert, minden igényt kielégítő termékpalettából mindenki lehetőségeihez mérten válogathat.

A pilot projekt teljesen újraértelmezi a hungarikumok fogalmát, mert új szemszögből közelíti meg a termékkört: a különböző termékcsoportokat a célcsoport igényeinek és szokásainak megfelelő, magas színvonalú vendéglátóegységekben promotálja értéket teremtve és biztosítva az üzleti sikert.