A Publio azt az üzleti és technológiai váltást hozza a könyvkiadásba, amelyen már a zene és a filmipar már átment, Magyarországon egyedüli képviselője és megvalósítója – a saját, lefejlesztett és kipróbált – self-publishing kiadói rendszernek.

A cég küldetése a hazai könyvkiadó rendszer megváltoztatása, a self-publishing hazai megerősítése, a bárki számára elérhető könyvkiadási szabadság elterjesztése. A kiadó célja a hazai könyvpiacból 8-10%-os részesedést elérni a megnyitott új piaci lehetőségek következtében. A cég több mint 1 500 regisztrált szerzővel, 1 100 darab kiadott és 28 000 darab értékesített könyvvel rendelkezik. 2013-ban a nyolcadik legnagyobb forgalmú e-könyvkiadó volt hazánkban, emellett működő white-label szerződés keretén belül az Ekönyv Magyarország know-howját biztosítják.